Pisma bez odgovora

(Pisano pre dve godine) 
_________________________________
Vrlo poštovana Gospodjo Paskvalina,
 
Vidim da u poslednje vreme ne saljete uobičajeni besplatni mesečni horoskop na moju adresu.
Da li ste dobro? Voleo bih da ste dobro, zdravi, u naponu snage.
Bilo bi mi drago da mogu da Vam javim neke radosne vesti, medjutim, njih nema – čini mi se. Uoči Uskrsa štampan mi je novi roman u samo 300 primeraka, promocija je trebalo da bude posle 1. maja 2011. godine, u gradu Vršscu u Srbiji, gde je i objavljen, ali nekoliko dana uoči promocije urednik i izdavač Petre Krdu je naprasno umro, neočekivano, iako nikada nije bolovao, nije pio, nije pušio. Tog urednika i pesnika, dve godine mladjeg od mene, čak nisam ni upoznao!
Izgleda da je to sudbina, ono na šta ste upozoravali?
Taman nešto krene, i onda – nevolja.
Jeste li videli, ponešto od toga, od tih prepreka, koje Sudbina postavlja pred mene?
Pa se zato ne javljate, ili ni sa Vama nije dobro?
Molim Boga da je sa Vama dobro.
Bez obzira na sve, Vi ćete za mene ostati ona lepa svetlost koja titra u daljini.
Sve najbolje, *

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

_________

*  Very Dear Mrs. Paskvalina, 

I see that lately not send the usual
free monthly horoscopes to your own address.
Are you all right? I would like to have good, healthy, in the prime
forces.
I would be glad to be able to tell you about some of the good news,
However, there are no – I think. On the eve of Easter, we published
A new novel in only 300 copies, the promotion was to
to be after 1 May 2011. , in the town of Vrsac
Serbia, where it was published, but several days before
promotion editor and publisher Peter Krdu died suddenly,
unexpected, even though he never suffered, not drinking, not
smoking. Of the editors and poets, two years younger than
I did not even know!
It seems that fate, what I warned you?
Just anything goes, and then – trouble.
Have you seen, some of that, of these obstacles, which
Destiny set before me?
Therefore do not answer, or even with you not well?
I pray to God that it is well with you.
No matter what, you will stay for me she beautiful
light that shimmers in the distance.
All the best,

Оставите одговор

